Deze website is met de grootste zorg samengesteld. Desondanks kan Een Goed Gesprek op geen enkele wijze instaan voor de juistheid en volledigheid van de informatie op deze website en aanvaart zij geen enkele aansprakelijkheid voor schade van welke soort dan ook die het gevolg is van handelen en/of beslissen op basis van de website.
De rechten van tekst en afbeeldingen behoren toe aan Een Goed Gesprek.
Een Goed Gesprek is te bereiken gedurende de openingstijden beschreven op de contactpagina via genoemd telefoonnummer en e-mailadres. Als jij een bericht inspreekt of verstuurt, zal er zo snel mogelijk contact met jou worden opgenomen.
Algemene betalingsvoorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten die zowel mondeling als schriftelijk zijn aangegaan tussen Een Goed Gesprek en jou/de klant.
Voor het afzeggen van afspraken zijn annuleringsvoorwaarden van toepassing die beschreven zijn op de pagina tarieven.
Een Goed Gesprek stuurt wekelijks op vrijdag facturen. De klant is verantwoordelijk voor de betaling van die factuur. De betalingstermijn betreft 7 dagen.
Een Goed Gesprek verwerkt een aantal persoonsgegevens en gaat vertrouwelijk om met deze informatie. Een Goed Gesprek werkt met een beveiligd Elektronisch Patiënten Dossier (EPD): MijnDiAd.
Een Goed Gesprek gebruikt die informatie voor het bieden van zo goed mogelijke hulp en het versturen van facturen.
Een Goed Gesprek noteert jouw naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, geboortedatum, verslagen over sessies.
Deze informatie wordt niet met derden gedeeld.
Een Goed Gesprek werkt los van de zorgverzekeraars, het betreft particuliere zorg.
Een Goed Gesprek maakt gebruik van het programma ZOOM. Beeldbellen via ZOOM kan het beste via een computer. Voor de desbetreffende afspraak ontvangt je een link. Er is een apparaat met een goedwerkende webcam en microfoon nodig.
Cadeaubonnen zijn tot 1 jaar na uitgifte geldig en kunnen niet worden geretourneerd.
Deelname aan activiteiten is op eigen risico.
Mocht jij als klant een klacht hebben over de aangeboden diensten, dan kun je Een Goed Gesprek daarvan per mail of via het contactformulier op de hoogte brengen. Uiteraard bespreken we de klacht met jou. Mocht dat onvoldoende blijken, dan kan een klacht ingediend worden bij een klachtencommissie waar Een Goed Gesprek bij is aangesloten.